مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)
دانلود جدیدترین ها

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

Free Download Manager 3.4 Build 905a مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

YouTube Music Downloader نام نرم افزاریست کاربردی با کارایی آسان جهت دانلود موزیک ویدئو های یوتیوب و تبدیل آن به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP. به وسیله ی این نرم افزار شما می توانید میلیون ها آهنگ از یوتیوب دانلود و آن ها را در iPod یا MP3 Player خود گوش داده و یا درون کامپیوترتان تماشا کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

YouTube Music Downloader دانلود از YouTube با فرمت هاي صوتي با YouTube Music Downloader 3.7.6.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.

 

NeoDownloader دانلود منيجر قدرتمند NeoDownloader 2.7




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

اگر جز طرفداران سریال ها و انیمیشن های مختلف هستید ما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم. Apowersoft Episode Downloader Deluxe یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه جستجو و دانلود اپیزودهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید با وارد کردن بخشی از اسم سریال و انمیشن و یا با وارد کردن نام کامل آنها شروع به جستجو کنید و در صورت اضافه شدن اپیزود جدید اقدام به دانلود کنید. یکی از قابلیت های دیگر این برنامه داشتن یک مبدل قدرتمند برای تبدیل فایلهای دانلود به فرمت های رایج مانند FLV, AVI, VOB, MOV, MP3 and MPG می باشد و می تواند فایلهای شما را قابل اجرا بر روی دستگاه های iPod, PSP, Zune, and iPhone می کند.

 

Episode Downloader Deluxe دانلود اپیزود سریال ها  Episode Downloader Deluxe 2.5.4.0




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

VDownloader 3.6.924 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود.

 

Speed MP3 Downloader v2.2.0.8 جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader v2.2.0.8




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 10 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager قوي ترين نرم افزار مديريت دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 10 Final




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد